Gratisan Musik

Friday, 17 February 2012

Penuh harapan .

Perghhhh , bolehh tahan gak lama tak update blog nie . maklumlahh , aku bukan gheti sgt nak berblogging bagai ni . dah bersemak samun dahh aku tgok blogg aku ni . nak wat cmana , keje berlambak . mana sempat aku nak cantas rumput-2 yg dah mcm belukar ni . err =='  


Tiba je aku rasa nak berblogging bagai ni . HAHA XD . tahlahh , tgah bosan lahhh --' err tajuk entry ? PENUH HARAPAN ? hmm actually , aku still menunggu . menunggu , dan terus menuggu . tunggu ape ? tunggu bangunan blok aku ni runtuh . HAHA XD . eh2 , taklahh , tgah sabar menunggu . sabar nak pulihkan balik mcm yg dolu dolu . haa . tanya lahh , pulih ape ? SAKIT-ke ? tak prihatin betul lerrr korang ni . hmm Tunggu kulit muka aku mcm yg dulu-2 , before aku pergi PLKN . hmm , tipulahh tak rinduu kan . rinduu nak kulit muka cm dulu . taknak tanya ke nape ngn muka au skrg ni ? errr . tanya lah cepat . tnya lahh ==' HAHA XD .*desperate . hmm bukan ape , bukan tak bersyukur , masalahnya , hmmmm .... skrg nie berjerawat sikit . gatal2 , tp alhamdulilahh , makin okayy dahh . tinggal nak pulih sepenuhnya aje . tak caya ? tgok muka aku ni --' DULU VS SKRG . 


  


                                                                                       






                                 nampak tak jerawat tuh ? kalau ikutkan dulu , lagi teruk taww / ni kira dah okayy ,                           
                                                                                 alhamdulilahh lahh  :O nampak tak beza disitu ? --'




Err , mcm aku cakaplah , aku bukan gheti sgt nak buat karangan bagai nie , So , ni je lahh yg aku nak tulis . ape kau ckp ? tahh appe ntahh ? lahhh , ada aku kesahhh pulak LOL XD --' 


jgn lupa doakan taww ! doa ape ? doa CEPAT KAHWIN ! doakan ye ^^ HAHA . tibee ~ BYE !